La Cazan


Băse vs. Obama … online
16/10/2009, 14:43
Filed under: Frustrari diverse | Etichete: , , , ,

Nu ştiu cum am ajuns să mă dau pe net azi, căutând site-ul oficial al preşedenţiei din SUA. L-am găsit. Am rămas impresionat. Bine pus la punct, atât ca design cât şi ca informaţie. Cu filmări postate, poze, updatat la zi… ce mai, un site de nota 10.

Apoi din curiozitate, am intrat si pe site-ul preşedenţiei autohtone. Pentru a mă convinge că şi noi avem aşa ceva. Şi m-am convins. Că n-avem! http://www.presidency.ro este site făcut probabil de primul calculatorist din românia. După lungi analize am constatat că a fost scris probabil în Notepad, cu câteva rânduri de cod greşite…

Aici sunt pozele… mai departe ziceţi voi. Eu, zic aşa: dacă tot nu avem preşedenţie în România, măcar un site de doamne-ajută să ne tragem!

Apropos, pentru cei intresaţi http://www.presidency.ro vs. http://www.whitehouse.gov

ro1ro2us1us2


2 comentarii so far
Lasă un comentariu

presidency.ro că deh, tre’ să fim şi fuduli

Comentariu de babe

aaa… ca fapt divers… ce are notepadu?😀

in rest… buna descoperire…

Comentariu de gavu




Lasă un răspuns

