La Cazan


Nu ma pot desparti de Husqvarna
30/05/2009, 09:30
Filed under: Uncategorized

Ca sa nu zica Dugy ca eu nu particip la concursurile lui, m-am decis sa impart intimitatea relatiei mele cu Husqvarna.

Ea este obiectul electro(casnic pentru mine) fara de care viata mi s-ar parea anosta. De ce? Ei bine…. imagineaza-ti o lume in care copiii se joaca linistiti cu mingea pe strada, in care fiecare locuitor al planetei are cel putin 100 de metri patrati de padure, care sa ii asigure oxigenul necesar. Imagineaza-ti o lume in care jurnalele de stiri de la teveu sunt pline de stiri pozitive, vesele, frumoase, o lume in care toata lumea iubeste pe toata lumea (si fara sa fumeze), in care cel mai mic salar e de 1000 euro, o lume in care oamenii citesc despre razboaie doar in cartile de istorie. O lume in care Angelina Jolie te suna si iti cere sa iesi cu ea la o cafea, in care orice fata frumoasa te roaga sa te culci cu ea, ba chiar iti face cinste cu cafeaua de dupa!

Gata, ti-ai imaginat? Esti bine prins in lumea fericita care ti-am descris-o (pun pariu ca te-am prins de la faza cu Angelina Jolie)? Acum imagineaza-ti ca te trezesti din vis pe sunetul drujbei mele. De ce? Pentru ca totul ar fi plictisitor, si aici intervin eu.

Eu, cel care tai cate un picior copiilor care bat mingea in strada, cu care dobor cu a mea Husqvarna padurile generatoare de oxigen, eu care tai cu drujba mea cablul de telefon chiar cand te suna Angelina, si il decapitez pe Rafat al Hubab si dau vina pe Americani.

Pana la urma, prietena mea Husqvarna ofera dinamism lumii in care traim. Ne scoate din monotonie, si tine in alerta, produce adrenalina si nu ne lasa sa ne plafonam intr-o fericire falsa, creata de reclamele de la televizor, de marketing si de pollitici capitaliste. Drujba mea este exact ceea ce uraste societatea azi mai mult si mai mult. Este unghia care zgarie tabla in sala de clasa, care enerveaza dar trezeste. Este traznetul care loveste releul TV chiar cand tu si scorpia de langa tine te uiti la Pro TV, e sunetul ala tampit de interferente radio care il auzi cand asculti Dj Fly Project etc. la radio, in masina ta de 100.000 de euro, cu geamurile lasate jos. Husqvarna este aia care iti fura ultima moneda de 50 de bani de care ai nevoie sa desfaci un carucior de cumparaturi intr-un hipermarket, te impiedica sa hipercumperi hiperproduse cu hiperbani, si asta nu pentru ca nu ai hipercarucior, ci pentru ca esti prea gras, prea comod, prea lenes sa iti cari hipercumparaturile tale in mare parte inutile in plase. Tot drujba mea este motivul pentru care prietena ta nu iti face sex oral, dar se freaca-n cur cu toti prietenii tai, pentru ca tu esti prea prost si prea las sa ii faci vant. Drujba mea este aia care in momentul ala iti spune „frate, ia-ti pula in mana, stoarce-o si decalra-ti independenta”. Drujba mea este aia care iti taie curentul, iti ia semnalul de la telefon, iti sparge casa, iti despica plasma din sufragerie, iti despica si cuprorul cu microunde care iti incalzeste semipreparatele hipercumparate din hipermarketul de mai sus, si asta numai pentru ca vaca de langa tine nu vrea sa gateasca, ci sa isi puna silicoane. Drujba mea este aia care iti taie capota de la bemveu, si te face sa umblii pe jos, iti strica peretii, iti fura slujba de cacat, iti delapideaza conturile, iti falimeanteaza afacerea, si te obliga sa te intorci la sat si sa iti cresti singur porcii, sa iti speli singur hainele, sa iti tai lemnele pentru foc, sa iti pupi copii cand pleaca la scoala in loc sa le dai 500 de mii, care te face sa iti futi nevasta in loc sa te masturbezi visand la papusi gonflabile precum Patruleasa, drujba mea te face sa zambesti oamenilor pe strada, si sa iti apreciezi prietenii pentru mai mult decat masina pe care o conduc, este aia care te face sa bei tuica de casa in loc de Jack cu redbull, si sa asculti muzica live in loc de cacat electronic de la un Dj care invarte o placa scoasa din priza. Este aia care te face sa futi femei, nu barbati in cur, care te face sa citesti, si sa iti cresti copiii cu vati-a-scunselea nu cu Playstation. Pentru ca Drujba mea este electro(casnicul) care te invata cum ar trebui sa traiesti.

Cam de asta nu vreau eu sa ma despart de drujba mea, si pentru asta, este electro(casnicul) meu preferat.


5 comentarii so far
Lasă un comentariu

fight club speech style! that’s my boy!

Comentariu de babe

you can call me husqvarna if it makes you happy :))
:*

Comentariu de babe

ia o drujba buna Husqvarna de pe drujbe.wordpress.com

Comentariu de drujbe

drujbe.wordpress.com drujbe.wordpress.com drujbe.wordpress.com drujbe.wordpress.com drujbe.wordpress.com drujbe.wordpress.com drujbe.wordpress.com drujbe.wordpress.com drujbe.wordpress.com drujbe.wordpress.com drujbe.wordpress.com

Comentariu de drujbe

ok. scz😀

Comentariu de drujbe




Lasă un răspuns

