La Cazan


Ăl’ mai dăştept…
19/02/2009, 17:32
Filed under: Frustrari diverse
george

Meet George!

Ca tot omu’ normal, care, când n-are ce face, se dezbracă şi îşi păzeşte hainele, mă apucai io’ să îmi recalculez bugetul. Şi dat fiind că NU MAI PLEC LA PRAGA (!), mi-am dat seama că am rămas cu niţcaiva bani în plus. Ce-i drept, nu ştiu dacă în limba română există sintagma „bani în plus”. Şi m-am pus eu pe gândit: facultate… bănci… abonamente… şi după ce am transpirat câţiva litri buni, gândindu-mă cum să îmi cheltuiesc eu banii cât mai constructiv, George* se hotărăşte să mă ajute să mă decid, şi în măreţia lui nemţească, începe şi tuşeşte a motorină proastă.

Deh, că şi are motive. Şi, cauciuc peste pupăză, mă loveşte pofta anuală de a îmi înnoi telefonul mobil. Cum stau eu aşa şi mă găndesc „cum pula mea poate şi mâna mea să prindă un device ciumeg, şi moca”, dragu’ meu de coleg N. îmi şi propune o afacere. Şi după 3 minute de discuţii, din care mai că nu am înţeles nimica, mă trezesc cu o bancnotă în mână, şi fără telefon mobil! 

isus

Meet Isus!

câteva minute trecuseră de cand îmi frecam nesu’ în oficiul redacţiei. Privirea pironită pe cifrele ceasului de la cuptorul cu microunde încerca parcă să ţină timpul în loc, sau chiar să îl dea înapoi. Se apropia de 10 minute, iar eu frecam în continuare nesu’ ăla nenorocit, acum mai mult clăbuc căcăniu decât cafei. Şi în tot timpul ăsta, mintea mea compatriotă cu Windowsu’ 3.1, procesa o singură informaţie; şi anume: cum puţa mea (să nu ne supraestimăm), dorind să îmi CUMPĂR un telefon mobil, am rămas FĂRĂ telefonul meu mobil?! Şi atunci realizez: „L-am vândut pe Isus*”! Păcatul Iudaic!

Probabil că acum urmează să ma spânzur de craca unui copac.

Sau să îmi cumpăr un alt Isus.


4 comentarii so far
Lasă un comentariu

=))))))))))))))) Iuda iti spunem de acum incolo! :))))

Comentariu de Natalia

nah lasa ca in 3-4 zile ai unul care sa te multumeasca🙂

get well soon, george! quit the smokes!

Comentariu de dada "the dude"

the smokes…george…te-ai prins…hahaaaa?
.
.
.
[dupa modelul: sa zambesti…smiley…te-ai prins?]
:))

Comentariu de dada "the dude"

jesus, judas, john cena… who counts them anyway?

Comentariu de dada "the dude"




Lasă un răspuns

