La Cazan


Salutare Praga!
17/02/2009, 17:33
Filed under: Frustrari diverse

Tocmai mă pregăteam să vă povestesc cum şi cu câtă nerăbdare mă pregătesc eu să plec la Praga. Mult-aşteptata Praga! Ei bine, cum mă pregăteam eu sufleteşte să îmi încep alegoriile nerabdarii pe părticica mea de internet, iată că mă sună de la conducerea partidului, să purtăm o discuţie.

Pe aci aşi fi fost eu...

Pe aci aşi fi fost eu...

Şi engage! Cu mult tact sunt anunţat că nu mai pot să beneficiez de concediul cerut, datorită faptului că… (culmea!) e nevoie de mine aici. Când? Exact în perioada Praga! Heeeeeee!

Păi… ce să mai zici?! Bag capul în pământ, înghit în sec, îmi imaginez gaşca petrecând în vre-un club supraoccidentalizat din centrul metropolei, cu mult-prea-lăudata bere cehă, iarbă înmugurită în foiţe semitransparente, şi tot tacâmul necesar unei săptămâni de libertinaj. Mai apoi, îmi sării în minte cadrul cu genţile ce aveam să le primesc în cap de la iubită, cu care îmi făcusem planuri cel puţin îndrăzneţe, susţinute de promisiuni pseudovulgare ce începeau cu „O să ţi-o…”, în capitala Skodelor.

Pînă şi draguţa domnişoară de la ghişeul băncii cu care, involuntar şi în detrimentul meu, lucrez, avea să regrete o retragere frumuşică de numerar, însoţită de un comision baban, după buna tradiţie semit-cămătărească! 

În dată ce am părăsit biroul ce aducea mai mult a cameră de gazare pentru mine în momentul cu pricina, îmi dădusem seama cât de norocos sunt defapt! O să am şansa să le relatez prietenilor mei din străinătăţuri ştiri calde despre urbea lor natală, o să pot lucra (încă) o săptămână liniştit şi lipsit de tentaţiile ieşirilor pe înserat la diverse sucuri, cafele slash beri… Ei bine, o să pot să postez materiale pe blogu’ ăista nenorocit, profitând de confortul camerei mele minuscule de apartament comunist. Păi nu e tot răul înspre bine?!


15 comentarii so far
Lasă un comentariu

Foarte laborios tinere Cazan! Atat de tacticizat e mesajul tau si atat de bine inchegat de parca ai simtit tu dinainte ca ceva nu o sa se intample bine..Oricum, nu trebuie sa dramatizam. Stii tu ca si eu imi doream la fel de mult ca tine sa bagam minunea..Poate cu o alta ocazie. Ies, ma duc sa dau vestea la Cune, F.O.K.A, Yufu & co. O sa fie foarte incantati…

Comentariu de axl

pfffffffff

Comentariu de axl

eu ce sa mai zic?
bun-venit in realitatea pizdii!

Comentariu de dada "the dude"

Problema este ca TU esti singurul care credea ca mergi in Praga. Nimeni altcineva nu credea asta. Sincere condoleante pentru pierderea suferita, dar iubita va trebui sa se descurce singura cumva prin orasul Skodelor…

Comentariu de Je

@Je: Ar fi chiar drăguţ din partea ta atât timp cât îţi dai cu părerea, să ţi-o şi asumi, şi să ne spui şi nouă cine eşti. Ca să mă scuteşti pe mine să intru în panoul de administrare şi să văd cu ochii mei…

Comentariu de lacazan

this is your life and is ending one minute at a time. =))

Comentariu de your biggest fan - this is Stan

Atunci intra in panoul de administrare. Ca si asa iti place sa lucrezi😀 Dar priveste partea buna a lucrurilor: in ritmul asta o sa primesti o promovare, o sa te treaca Vantu in testament😀 Praga nu fuge nicaieri😀

Comentariu de Je

Cazane, condoleante! Dar look at the brioght side… ne fumam Pall Mall-ul mult iubit in oficiu la RTV Sibiu!:))

Comentariu de teodora

10 you guys…
@Stan: Fuckin’ ironic, is’t it? Ajung să trăiesc ceea ce dispreţuiesc cel mai mult. Noroc că am blogu’ ăsta să fiu ceea ce nu reuşesc pe deplin în realitate!

Comentariu de lacazan

@Je: Minunat simţ ironic, mai că aşi putea să recunosc persoana (nu am prea multe in jur cu un simţ ironic atât de bun). Totuşi aştept o dovadă de coaie – să iţi faci identitatea publică.

Comentariu de lacazan

se putea si mai rau…sa iti fac in ciuda k ma duc eu…

Comentariu de Sosonel

@ Je şi Your biggest fan… this is Stan: So…. să vedem… dragă „pppoe-sb-89-21-118-8.atnr.ro Atlas Telecom Broadband Wireless Sibiu punct de acces Piata Cluj”, acum că am priceput cine eşti, te întreb: de unde atâta convingere că nu aveam să mă duc în Praga? Este vorba cumva de un cerc exclusivist de persoane care merg acolo? Sau pur şi simplu… invidie?

Comentariu de lacazan

Lasa ma cazane ca nu au intrat zilele in sac🙂.
Better luck next time.

Comentariu de Vreju

Tu vorbesti serios ca nu pleci nicaieri?… Naspa rau. Lasa ca macar esti aici de ziua mea😀 (asta a fost egoismul din mine) :)) Si Dada merge pana la urma?

Comentariu de Natalia

@ axl
azi ţi-am citit articolul din „24-fun”. ziceai tu că e un subiect-surpriză acolo… pragaaaaaaaa!!!

dar nu sta! mai pregăteşte unul pentru mai încolo. aşa… ca pentru revanşă🙂

Comentariu de dada "the dude"




Lasă un răspuns

