La Cazan


Valentine’s Day sau „Cu barca pe conductă”
13/02/2009, 13:30
Filed under: Frustrari diverse

Mă întreb eu câtă lume de pe la noi sărbătoreşte Valentines  Day… majoritatea prietenilor mei sunt împotriva aceste sărbători de import. La o adică, importăm până şi făina pentru pâine, ne mai deranjază o sărbătoare? 

 

Valentines Day cica...

Valentine's Day cica...

În unele cercuri de extremă naţionalistă s-au anunţat ceva mişcări de protest pe 14. La extrema opusă, restaurantele s-au umflat cu rezervări în plină criză, oferind meniuri cică romantice, lumânărele şi muzicuţă sexy. Noi ce facem până la urmă? Sărbătorim Valentines Day sau ne ţinem tari cu Dragobetele nostru, pe care, în final, după mult tam-tam, nimeni nu îl sărbătoreşte…? Chiar aşi vrea să văd şi eu doi tineri indrăgostiţi făcându-şi cadouri romantice/kinky pe 24 februarie…

Eu unul prefer să îmi sărbătoresc dragostea în fiecare zi (dacă se poate), nu doar de Valentines Day. Voi?


5 comentarii so far
Lasă un comentariu

Hai cu Dragobetle!!!!!!!!!!!Si fara alcool! Si droguri…

Comentariu de Sosonel

@alex
:*

Comentariu de dada "the dude"

ai punctat la sfarsit cel mai bine. daca e sa iubesti pe cineva nu cred ca e nevoie sa iti zica cineva cand! si daca nu ai pe cine sa iubesti… e timp…pana atunci…enjoy the moment

Comentariu de yufu

Împotriva se scrie cu „m”, iar făina (de grâu), e unul din puţinele produse pe care România nu le importă. În rest, numai de bine…ai avea numa’ nevoie de un editor bun :))

Comentariu de pisi

Saru’mâna pentru corecţii! Partea de ortografie am corectat-o, cât despre făină… nu pot spune altceva decât că era un exemplu nedocumentat, şi în primul rând ironic. Deci cu atât mai bine dacă făina chiar nu se importă!🙂

Comentariu de lacazan




Lasă un răspuns

