La Cazan


La revenire
11/02/2009, 15:21
Filed under: Uncategorized

Ok, i’m back online. A trecut ceva timp de cand nu am mai intrat pe propriul blog. Totul a plecat de la o problema de layout al blogului, apoi multi nervi pentru ca nu puteam sa o rezolv, si in final, abandon. 

Ei acum m-am decis sa revin. Sper ca de data asta layoutul sa nu mai fie o problema. Sper ca de data asta sa si postez. Sper… multe! Am multe de povestit, de intrebat, de discutat, dar prea putin timp de scris, si mai ales prea putina inspiratie. 

De azi insa mi-am impus sa postez zilnic. E drept, mi-am impus si sa dau jos burta, si nu a mers. Poate ca asta functioneaza. Well, we’ll see!


Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un răspuns

