La Cazan


Gata Jurnal
11/02/2009, 16:53
Filed under: Uncategorized

6 fără 3 minute. Producătoarea strigă din redacţie (cică News Room) „Gata Jurnaaaaaaal”. Îţi dai seama că e momentul în care trebuie să mergi în regia de emisie, să verifici burtierele si materialele video, sunetul la invitaţii în platou, etc etc. Pe cât de intresantă este televiziunea live, pe atât de stresantă este. Lumea zbiară, e crizată, totul e contra cronometru. Nu rămâne decât să îţi bagi căştile în urechi şi să dai drumul la muzică. Drum and Bass. Merge perfect cu monitoarele din regia de emisie. 

După câteva secunde, primeşti şi desfăşurătoarele. Îţi dai seama că urmează probabil o emisiune plictisitoare, în timpul căreia te vei chinui să nu adormi. Azi am avut malpraxis. Un medic galaţean acuzat de malpraxis practică nestingherit în Sibiu. E… ce mai, nu e bun pentru Galaţi, e bun pentru noi. Să moară si copiii noştri aşa cum au murit şi cei doi copiii din Galaţi, anesteziaţi greşit de nenea doctor. 15 minute de discuţii pe tema dată. Generic out. Publicitate. ID out, şi gata emisia, preia d-aci bucureştiul. Iar eu mă întorc la calculatorul meu, în biroul din funful Realităţii.


4 comentarii so far
Lasă un comentariu

De cand asculti tu Drum and Bass in regia de emisie inainte de jurnal?… Oricum mie mi-a placut emisiunea cu malpraxis-ul…

Comentariu de Alin David

@Alin: cand nu am chef de emisie… :))

Comentariu de lacazan

my dnb freak :X🙂

Comentariu de dada "the dude"

Foarte tare Alex, tine-te de blog, nu ca mine…… Mi-a placut blogul tau de inceput, si e foarte misto ca desing, etc. Iar textul cu disperatii din TV e de mult stiuta, doar de cei din interior, ca de afara pare ceva boem, in schimb e o mare m…e cateodata.

Comentariu de ovidiu covaci




Lasă un răspuns

