La Cazan


De ce…
11/02/2009, 15:45
Filed under: De ce...? | Etichete:

Din categoria „De ce p*** mea…?”, intrebare: De ce toti baietii/barbatii au artisti preferati (cantareti, actori) barbati, iar femeile/fetele au atat barbati cat si femei!??!?!?!?!
Nu am auzit niciodata vre-un tip care sustina ca Shakira e cantareata lui preferata! So…. de ce?


21 comentarii so far
Lasă un comentariu

ba da!!! george mai vine!!!
da mai rar
lol

Comentariu de charlie

Gandestet cat de gay ar suna daca ti-as zice ca artistul mre preferat e Celine Dihor si ti-as fredona melodii de ale ei? Dar au si barbatii artisete/cantarete preferate, dar nu le urmaresc prestatia scenica ci viseaza ca le-ar fute. Zi tu ca nu te-ai juca un pic cu Angelinuca😛

Comentariu de dugy

eu ţi-am spus, dar repet, că-mi place >:) pentru că femeile pot aprecia şi admira frumuseţea altor femei şi pentru că barbaţii nu pot vedea frumuseţea decât în alţi bărbaţi :)) :))

[guano apes e singura trupa cu gagica vocal care-mi place cu adevărat, deci nu e ca şi cum, măi tati, măi!]

Comentariu de dada "the dude"

@dugy: sa nu vorbim de futut, ca nu-i corect. Noi am fute jumate de planeta… daca misca si are gaura…

Comentariu de lacazan

hai ma alex ca ma dezamagesti. Numai juma de plantea? :)) Si soarecele schimba gaura, asa ca…

Comentariu de dugy

Shhhhhhhhhh, să nu se audă… Spyes around here…🙂

Comentariu de lacazan

No si crezi ca spionii nu stiu. Lasa ca nu se supara ea, doar e fata desteapta😉

Comentariu de dugy

*cough*

Comentariu de dada "the dude"

aaa…. sorry..?!🙂

Comentariu de lacazan

:*

Comentariu de dada "the dude"

si pe mine nu ma pupa nimeni ? :(((

Comentariu de dugy

Multa lumeavrea sa fie acolo…

Comentariu de Matei

Paggy e fan shakira😀.
A fost la nush cate concerte si in tara si in Europa!

Comentariu de Sosonel

:* şi pe dugy că mi-i drag de el :))

Comentariu de dada "the dude"

@dada: sa nu devina alex gelos😛

Comentariu de dugy

@dugy: ce ziceai de ciorbă în seara asta? :))

Comentariu de lacazan

Alex, eu nici nu mai stiu ce gust are ciorba :))

Comentariu de dugy

@dugy: Hai la mine, îţi dau eu ciorbă, şi te şi pup dacă (mai) vrei!🙂
@Dada: Vezi tu acasa…😀

Comentariu de lacazan

ummmmm… oups!

guys?…

hehe……. : ” >

i’m out!

Comentariu de dada "the dude"

eu am auzit un baiat caruia ii placea : Britney Spears :))))))

Comentariu de Ciresica MaMeMiMoMu

din categoria intrebarilor oculte: de ce au barbatii sfarcuri?…ca doar nu e ca si cum ;))
:*:*:* happy birthday again!

Comentariu de Lula218




Lasă un răspuns

